Our new home town

Om en vecka har mannen jobbat sin första dag på nya jobbet och nu kan jag inte hålla mig längre. Nu måste det hålla hela vägen fram. 
I november var jag på en tjejresa. I en stad jag besökt tidigare men just den här gången blev jag alldeles förälskad och skrev till mannen på vägen hem att här vill jag att vi ska bo.
Och efter över två månader med intervjuer och evig väntan så fick vi (eller  ja, min man alltså) ett positivt besked. I slutet på augusti börjar vårt nya liv. I Barcelona! 
Jag är så otroligt förväntansfull och glad! Det här kommer bli toppen för oss alla.
It’s happening. The husband has worked his first days in his new office. In Barcelona. The city I’ve been hoping for… The recruitement process took forever, but here we are now. We are moving to Barcelona and it will be great for all of us. A new fresh start! 
IMG_1959
Leave a Reply

